Kobylisy na Pankráci

Po příjemném volném víkendu, kdy jsem si mimo jiné našel i pár minut na sport a následky tohoto rozhodnutí cítím ještě o 5 dní později, jsem dostal velmi zajímavou směnu.

V té chvíli totiž byla výluka mezi Chotkovými sady a Malostranskou. To zapříčinilo mnoho změn v linkovém vedení a jedna z nich byla i přetrasování linky 18 přes Letnou a Strossmayerovo náměstí. To samo o sobě není tak zvláštní, jiný logický odklon ani není možný, ale díky se na té lince objevilo jedno pořadí z Kobylis.

Tohle pořadí nebylo garantované, to znamená, že se tam nepočítá s nízkopodlažním vozem. A skutečně 2 ze 3 dnů výluky se na 4. pořadí proháněly RP, ale asi aby se vozovna blejskla, první den tam byl vypraven vůz 14T #9121, což bylo hodně zajímavé, protože trať na Pankrác je známa svým špatným stavem a najednou se tam objevila tramvaj, která je ke kolejím a obloukům především nekompromisní. Pevnopodvozkové Porsche.

Ta zajímavá směna byla samozřejmě právě tato s tím 14T. A musím říct, že to bylo krásné. I když celé odpoledne propršelo a já párkrát musel vyběhnout na „bodující“ výhybku, užil jsem si to na maximum. Hlavně jsem zavzpomínal na období kurzu, kdy trať z Náměstí Bratří Synků – Vozovna Pankrác byla téměř každodenní chléb.

Autor

Anlex

🚋 Řidič tramvaje v Praze. 🚄 Dopravní nadšenec. 🎥 Moderátor/střihač a další v Metrobusu. 🏙ˇMilovník budovatelských strategií. #CitiesSkylines.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..